23/4-08


Var ner på stranden med Dennis i vårsolen, Ja det var trevligt tycker jag =)
Drog sedan vidare till Ilsboskolan med mamma och kollade på mina småbröder när de dansade och sjöng, sen fikade vi lite också :B

Körkort, jag börjar känna mig stressad.
Jag vill ha det nu! Men det kan ju bli lite svårt.
Jag har ju inte alls tid att plugga till körtkort nu efter att haft ett urvecklingsamtal. Man kan ju säga som så attt jag måste verkligen ta tag i lite saker nu.  Men det var inte så illa så som jag hade trott, fats jag trodde jag inte hade sån hög frånvaro som jag hadde.

Drog en Walllander med Dennis, Brandväggen. Den var bra, hittills, har del två kvar att kika på, får ta den en annan dag =)

Nu ska jag nog sova lite

hörs, häj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0