Dator


Hm, min dator har balla ur totalt. Inte sådär jätte roligt, jag hoppas att den går att laga utan att man måste ta bort alla bilder och musik. Då kommer jag gråta blod, om ni ville veta. Just för tillfället sitter jag på mammas dator, ingen musik, inga bilder och jag kan heller inte ligga i sängen och kolla på tv med den. höhö.

Idag har jag bara slappat på, har varit ledig idag. Solade lite, var snart två veckor sen jag solade sist, det var skönt men långtråkigt.
For och hämtade ungarna på dagis med Mamma, och sen drog vi vidare på elgiganten. åh vad det finns saker som jag vill ha!!!

Nu ska ja ta och göra någonting annat. detta suger att sitta vid den här datorn.
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0