Grilla

Känns som att det varit dött i några dagar här på min blogg. Jag har inte riktigt haft ork, tid eller lust att skriva något :P

Igår tillbringade jag kvällen med mina underbara vänner. Vi hjälpte Davve att flytta, man kan ju säga som så att duktiga är vi och fint blev det.  Blev lite sittande i soffan hos Davve med en  massa annat folk innan man drog sig hemmåt, då klockan närmade sig ett på natta.

Ikväll blir det till att grilla med flickorna. Det ska bli trevligt och gott..
Det blir första grillningen för min del i år, lite synd att det vädret börjar avta, men än så länge tittar solen fram lite smått.
efter Grillningen har jag faktiskt ingen aning om vad som händer. Man kan ju hoppas att vi hittar på något riktigt kul.
För övrigt är det bra med mig, Huvud upp och fötter ner..
fast jag har en hosta som kan ta kol på mig!
Nu bär det av till Ilsbo för att möta upp anna ocksådär.

Pöss´n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0