Hårfärg


Har just kommit hem från gävle, har varit hos systeryster och varit barnvakt åt Åke. Han är nog en utav världens sötaste ungar! :D

Just nu sitter jag här ochlyssnar på bra musik högt, nästan så att högtalarna lyfter från golvet. Jag väntar även på att jag ska skölja ur hårfärgen. Har nämligen provat på något nytt idag, rött och svart. Ja, vi får se hur det blir, man kan ju alltid hoppas på att det blir bra.
Ska dra hem till Majsan sen och dona på lite och senare dra vidare till Stefan på 20:års fest och inte nog med det, agust väntar också på oss. Ikväll ska jag ha kul!

Kommentarer
Postat av: Ewie

åh vilken färg ? =)

2008-04-12 @ 16:27:35
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Jessi

Vilken färg blir det :)?

2008-04-12 @ 16:37:30
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Johanna

Rött och svart, fast det blev nog en blanding av brunt,svart,rött, ja.. typ;)

2008-04-13 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0