Igår idag


Igår morse vart jag lite stressad, somnade ifrån allt så jag glömde ställa klockan och vaknar halv sju och hadde 25 min på mig tills att bussen gick. Men jag hann!
Dagen bestod av Gävle med klassen. Traskade runt på stan med Pen och Theo och handlade lite nödvändiga saker.
Tränade igår med förknarna Westin, Sjölla och sunqan. Jo vist fan är det kul, jag verkligen diggar det!
slocknade dock på soffan kl 21:00 med min lillasyster i famnen.

-

Just nu har jag tvättat och stått i lite grann, men inte många handtag här inte.
Borde egentligen göra allt va ordet städa innerbär. Men det orkar jag nog inte.
Jag tycker att tvätta får räcka för den här dagen.. okej, veckan..

Min lillasyster gillar mitt rum, speciellt när jag inte är hemma och hon kan stoppa mina saker i hennes egna väska.
Vi har hittat mitt presentkort på hudcirkeln för 500 kr och presentkort på bokia för 200 kr, lite allt möjligt kan man hitta i hennes väska, saknar ni något vet ni vart ni ska vända er =P


herrååå

Kommentarer
Postat av: Elin

den är inte så snygg men tack eller nå^^,
öhhm ja de är massa koder men jag kan inte förklara :O:P

2008-04-09 @ 19:43:48
URL: http://ebjurling.blogg.se
Postat av: Anna

Min sjal kanske? ;)

2008-04-10 @ 00:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0