helg


Jaha, imorgon börjar skolan på riktigt kan man kanske säga? förra veckna bestod ju mest av lek och trams.
Lektioner, plugg, slit och släng väntar nu i ett år fram över, och jag hoppas ja pallar...

Helgen har varit lång och väldigt trevlig faktiskt, fest på fredag, fets på lördag.. men nu blir det lugnt ett tag fram över, orkar inte riktigt med sånna dagar som denna. Var också en sväng i stugan på flakön på såkallad lyskväll, 218 marschaller på våran gård, inte illa.. Det var hemskt fint faktiskt :)


Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskin ska bli klar så ja kan gå i säng nån gång för jag är sjukt trött och har varit det exakt hela dan. Inatt sover jag som en gud:P

äh, herrå

over and out / J.W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0