Nej nej, jag är efterbliven!


Jag, frida och Malle tog oss i kragen och gjorde något mysigt igår, vi tältade, grillade, svullade, myste, badade och snacka massa skit =) I like it!

Jobbat idag också, säg en dag då jag inte jobbar.. det är inte ofta jag är ledig nu för tiden, men det skramlar bra på kontot den 27 istället =) Whoooho! 
Ska snart ta och lägga mig i sängen med boken och försöka sova en stund, får skjuts med en från jobbet till jobbet imorgon, hon är här vid kvart över sex, men vist fan låter det lockande? :P Jag förstår om ni alla är avis på mig för det hade jag varit om jag inte var jag... AND feel the irony =)

Duscha, bädda rent och sova står nu på listan.
åter kommer någon dag fram över.


Godnatt

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0