Skolstart

Idag kom den dagen jag gruvat mig för i tio veckor, det gick ju bra fast det kan ju bero på att jag var där på skolan i 2 timmar och gjorde mest ingenting.
Egentligen känner jag att jag verkligen inte orkar med denhär skiten i ETT år till, men jag tänker inte ge upp nu, jag måste ge ett sista försök. Jag vill så gärna ta studenten och ha en utbildning! Men en sak är säker, jag kommer sjunga av lycka, skrika mig hes och skåla glatt när studenternas dag äntligen är kommen, men dock är det ju ett år kvar och mycket kan hända, jag lever på hoppet om att orken håller ända ut..Jag bygger min mur, gör det som ska göras och skiter i alla andra, ingen absolut ingen ska egentligen få mig att skita i skolan för att jag är jag.
Någon, Ge mig styrka, kraft och mod! Det skulle fixa allt
You can make it, you can do it Johanna!

På onsdag får jag äntligen min lön, en fet och saftig sådan. Och hej vad jag ska handla allt som jag behöver!! Men det är välförtjänta pengar, jag har slitit bra nog.
Och håll i er, jag har inte tränat en enda gång i sommar, men på Torsdag Drar jag igång igen med fem pass i veckan och jag älskar det, verkligen helt underbart! Jag står inte ut att vänta snart! För er som inte provat på att tränat på kraftvalvet har verkligen missat något!

Förövrigt har mitt sommarlov varit ett helvete.
Kärlek ,ja det är skit
Vänskap? håller det verkligen livet ut?
Jobba är ju bra om man vill komma bort från verkligheten ett tag.
Tjaffs, Tjaffs, tjaffs! Ja det är inte lätt när det är svårt, men jag hoppas med hela mitt hjärta att allt kommer bli bra nu, man kanske måste acceptera varandra och varandras åsikter för att man ska kunna gå vidare..
Men vad som än händer ska ni berörda veta att jag är hemskt rädd att mista er, känns som att allt hänger löst. Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli som förrut, men man växer ifrån varandra och så är det. Men jag vill verkligen inte! Kom det ihåg, men jag kan inget mer göra nu.

Nu ska jag ta och kolla på en film och kanske sova en bit.

Over and out
J.W

Kommentarer
Postat av: Langer

Såklart du ska ta studenten! Måste ju gå på balen! ;P

hehe^^



Men du kommer klara av det! Du är stark! det vet jag att du är :)



puss <3

2008-08-26 @ 04:05:08
URL: http://izaklanger.blogg.se/
Postat av: mamma

jAG TROR PÅ DIG....Bryt ihop och KOM IGEN!!!

2008-08-26 @ 18:25:23
Postat av: Josefine

svar: tacktack :)

och du kan fixa det till studenten :)

2008-08-28 @ 21:41:22
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0