Fredag, finally

Inte för att min vecka varit allt för ansträngande, 2 dagar har man varit i skolan liksom men fredagar är ändå alltid bäst :)
Jag hoppas på att må mycket bättre nästa vecka, också slutar jag med antibiotikan då så jag lipper alla dessa biverkningar som illamåående, det finns nog inget värre än att må sjukt illa..

Idag har jag inte gjort allt för många handtag, var en sväng på dagis och skolade in Ingrid med Mammi, sen for vi vidare till stan för att köpa en pinsett så vi kunde plocka stygnen på mammis hand, men dock hann inte jag göra det så som det var planerat, då Dr Dag får allt göra det ikväll :)

Har just duchat och donat och sitter nu och väntar på att bussen till stan ska gå.
Ska minsann till pappa och frida lite jul, haha ja ni höred själv, Jag firar jul den 5 december liksom..
Dock gör jag inte det varje år vi gör det bara för att många av oss åker utomlands och kan inte vara med och fira, ledsen men jag blir kvar i kalla Sverige.. Självklart kommer jag att fira en riktigt jul med pappi närmre jul ;)

Äh nu får det bli korssord och ett glas med ISVATTEN
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0