Fredag

Böööös, vem har tagit över min kropp idaag?
Helt slut, skulle lätt somna om ja bara la mig ner.

Ikväll blir det jobb, känner mig inte riktigt sugen på det heller, skulle helst vilja köra ett spinning pass, komma hem helt slut och ba lägga sig i soffan och kolla på tv, precis hela kvällen, närråååå! Ångrar mig ungefär såhääääääääär mkt att jag tog på mig jobb idag och imorgon men jaja.. det blir lite pengar iallfall, vilket kommer brännas lika fort igen med tanke på hur mkt julklappar som ska inhandlas... :S


Jag tror att ibland kanske man borde tänka först och säga sen.
Många gör det felet att de säger först, tänker sen.
Det funkar inte alltid så himla bra...

Ett trevligt lucia framträdande och lussebullar var morgonens start här på broman :)

Nu ska jag försöka ruska liv i mig själv och pipa iväg på lektion


HÖRS HEJ

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hade också velat se luciatåget. Faaan, vem var lucia? :)

2008-12-12 @ 12:35:06
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0