Jul och alla dessa klappar

Var in till stan idag och fixade med de sista julklapparna..
Folk är som galningar, nog tkr jag att det var bättre på stan idag än vad det var igår, men bilköerna är fortfranade lika långa och lika så köerna i affärerna. Men nu är det färdighandlat iallafall, nu väntar väl bara mellandagsrean ;)
Har just ängnat ungefär en timme på att slå in alla julklappar så nu är det färdigt och jag hoppas innerligt att jag inte glömt handlat till någon nu, då blir jag ledsen i ögat!
Jag ska försöka komma på lite julklappsrim också, åtminstånde till fridans julklapp!

Hoppas, ska till pappi snart
Duschen väntar

Ha en bra jul:) Själv ska jag jobba hela julen i stot sett, peng peng!

GOD JUL TILL ER ALLA FRÅN MIG :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0