Sisådär


En värdelös dag, riktigt!
Har kommit fram till att iallfall en tredje del om inte halva delen av alla lektioner vi haft nu på höstteminen har vi kollat på film, hur orkar man?
Stanade i skolan den tid som jag behövde, skrev lite på projektarbetet också, hoppas på att allt funkar så som det ska nu iallfall.
Imorgon är det äntligen ett efterlängtat jullov som slår till, LOVE LOVE LOVE!
Jag känner att jag verkligen behöver det nu, nya krafter och nya tag!

Ska alldeles snart kila intill stan för att träna bodystep och core :) Kanske, kanske att jag provar mig på ett nytt rekord på roddmaskinen, om jag orkar.. Den är ju så sjukt jobbig alltså, iallfall när man ska ro in 500 meter så fort man bara kan.

Nu har jag inte tide med det här faktiskt. 


                                              


                                                       Det gäller att ha mod att vara den man är och inte tappa modet för att man är den man är.
                                                                                                                                                                                                        That´s it

                                            

Kommentarer
Postat av: lina

och det ska betyda ?

2008-12-20 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0