Slötid


Sitter i datasalen på op nu, missade bussen efter att suttit och drukigt kaffe med Elin, Elin och Anna.

Idag fixade jag till det så att jag skriver prov i Etik och Livsfrågor på måndag, man kan ju alltid hoppas att jag klarar det också, men den turen har jag väl knappast, men det skulle vara förjävla skönt.

Fan vad jag saknar!
Fan vad jävla onödigt!
Fan att något såndant betydelsefullt ligger på sånt avstånd!
En jävla klump i magen, för att jag vet att ingenting kommer att bli som förr.
If i could turn back time...


JAG BEHÖVER VERKLIGEN PLUGGA
Men gör jag det?
Noep!

Idag är det HIV/ADIS dagen, kikade på en film i hörsalen, ja det är förjävligt!

Ikväll blir det Bodyjam, men nu ska jag traska mot bussen.

MEN DU, pöss ba!

Kommentarer
Postat av: lina

det som inte skadar stärker, jag kommer alltid finnas här . <3

2008-12-03 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0