Söndag ba böös

Idag har det inte hänt allt för mycket
Var hem till Maja och körde häst med henne i nån timme, sen försökte vi dra igång gamla Bettan, hon kände inte för att sammarbeta med oss idag, så idag vart det ingen skotran inte.
Men det kan jag tala om för er, hela natten har vi åkt skoter, med pulka bakpå, wiiihoooo:) Det är nog ganska kul med snö ibland.

Nu ska jag strax åka in till stan och pricka av mina tre träningspass som väntar
Lite afrodance, core och bodypump, jag känner redan nu vilken träningsverk jag kommer att ha imorgon, Bodypump är giftigt om man inte gillar träningsverk. Tur att jag inte bryr mig sådär jätte mkt :)


Inte tid märehärnue
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0