Hard work, work


Ja, vad gör jag nu för tiden..
Jag jobbar, jobbar och jobbar! Jag gör nog inte så mycket annat nu för tiden faktiskt. Jobbat varje dag sen i fredags, jobbar imorgn, ledig från bållebo på tors och jobbar på auktion i Hogland istället, sen jobbar jag tre veckor i sträck med 1 ledig dag i veckan, sen vet jag inte hur det ser ut längre fram, tror faktisk jag utökar ledigheten till 2 dagar i veckan, woooho! Blir en skön lön i Augusti och september!

Kom hem vid fyra idag, trotts att jag började 06:45  och slutade 15:30 så tog jag mig i kragen och damsugade, skruade golven och dammade av lite gran samtidigt som jag spelade höööög musik för hela ilsbo skulle ja tro. Men nu är det sakpligt rent och vi väntar bara på att Annas rum ska bli klart snart så vi får lite mer ordning här.
Kanske att vi kan bära in våran tv bänk på torsdag med så det blir lite snyggare, en vit, låg och lång. Snyggt sörrö.

Ikväll vet jag inte rikrigt vad som händer,  Anna jobbar men slutar om cirkus en kvart.
en lååång dusch, fika och kanske lite te och en säng kanske väntar.
Börjar jobba 06:45 imorgon och jag vet, vi sätter Johanna på att jobba inne på avdelning två, ja varför inte. Fan! Känns som att morgon dagen aldrig kommer att ta slut, men sen är jag halv ledig på tors iallafall :)

Jag är riktigt jävla bra på att ställa till det för mig själv....

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0