Love in manhattan

Vart lite bjärtsjön idag, med lite ring efter båt.
Dock åkte inte jag någon ring, lite för kallt i vattnet ;) Ett dopp blev det iallfall, efter mycket om och men.
Jimmy och Malle är här och umgås med mig och Anna tog sig en power nap. Vi kikade just på filmen Love in manhattan. Jag älskar den, en underbart vacker film :) också väldigt sorlig, jag mår fortfarande dåligt över hur hemst vissas liv är. Cancer, fyfan fyfan!
Vi lirar lite giutarhero just nu innan va ska titta på nästa film, om jag nu hinner se den. Måste så att säga lägga mig i tid ikväll, vill helst inte sova över igen. Kom egentligen bara 10 minuter försent i måndags, men stressigt vart det och jag missade inget viktigt på rapporten.

Nu ska jag lira lite GH och umgås. kanske prova min nya damsugare ;)
Pussen

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0