Pulka efter moped?


Barnvakt dagen lång, lillebror Gustav får inte komma hem från sjukhuset än. Förhoppningsvis imorgon.
När Ingrid och Gustav var klara in för kvällen fick Oskar ta över och jag for iväg till ilsbo en sväng tänkte jag och klockan var fem över tre nu inatt när jag var hemma igen.
Vi spelade lite Guitarhero hemma hos Anna och sen åkte vi hem till Jimmy på en kopp kaffe och lite pulkåkning efter hans lillasysters moped. Det fungerade faktiskt utan snö, en stund tills att pulkan gick sönder totalt.
Vi drog vidare till Malle och spelade monopol, alltid lika trevligt, Malle förlorade ganska stort.

Ligger och myser med våran lilla valp i sängen nu. Hon är ju så mysig och så fruktansvärt sööt!
Vill så gärna åka på stranden imorgon, nu när det äntligen är sommar, men självklart ska jag jobba, fast jag börjar inte för ens halv tre men som sagt är jag ju barnvakt. Vist kan man ta med dom på playan men, näe.. för mycket ansvar för min del tror jag.

Nu ska jag och russin mysa och sova.
Godnatt.
P&K
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0