Hemma!

Borta bra men hemma bäst, ja det stämmer nog. Varit himla skönt i kroatien och det var skönt att komma bort från allt en stund,  men efter två veckor är man ganska nöjd och vill hem. 
Planet var försenat i lördag så vi fick ju sitta på flygplatesen och förmultna och jag måsa ringa och säga att jag inte kunna jobba på söndag, hmm... Dock trodde jag att jag var ledig idag, så jag var hos malle till typ halv tre igår kväll/natt och hade det alllämnt trevligt, MEN jag skulle vist jobba märkte jag när jag med en slump bara kollade på shemat, jag började kvart i sjuk imorse och kom inte i säng och somnade nog inte förens halv fem nåon gång. fine! Jag var är inte alls som död idag..

Nu ska det spelas musik och duscha ska jag göra så här sätter jag en punkt.


Puss påre puss påre
puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Hörrö, Johanna!!!

Vi måste hitta på något, jag saknar dig som sjutton. :O <3 Love you <3

2008-07-01 @ 17:10:16
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0