SÖÖÖNDAG


Hjälp mig vilken värme, jag ska inte klaga för det snöade för två veckor sen.
Dock har jag inte kunnat varit ute på hela helgen, vilket jag är lite små grinig för men det kommer fler soliga helger. Idag har vi haft 20 grader i poolen, den du.
Drog en sväng på bjärtsjön ikväll med lite människor, synd att klockan var för mycket för att kunna sola;) Det börja blåsa en hel del också så vi drog oss hem, åtminstonde jag och Anna :P

Har försökt att packa lite till imorgon då klassen ska övernatta på hölick, men det går inge vidare, vet inte alls vad jag ska ha med mig, och dessutom ska jag få platts med allt plus att jag ska ha med mig träningskläder, wohooo!

Pussen


Kommentarer
Postat av: Anonym

och åt glass med MÄJJ !

2008-06-01 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0