Kroatien.


Imorgon bär det av till Kroatien och min resväska står fortfarande orörd i mitt rum.
 Kommer sakna er här hemma grymt mycket, speciellt Elin, Frida, Anna, Elin och Emma. Som jag inte kommer få träffa på sex veckor, för de åker till spanien i 4 veckor.  Det är sjuk, jag kommer sakna ihjäl mig! Jag måste krama er hårt ikväll! Ni är allt för underbara!

Idag hade jag velat titta på alla lyckliga och fina studenter, men jag hinner verkligen inte. Just nu är jag barnvakt, och har just varit på banken och tagit ut alla pengar på kortet eftersom att jag tappade mitt på stadt i onsdgas, as usual.. så jag spärrade det och beställde ett nytt, efektivt! Så när jag kommer hem kommer ett nytt och fint bankomatkort ligga i brevlådan =)

Näni, undra om man ska börja packa lite. Kanske vore en bra idé.


Allt är så svårt. Så otroligt svårt.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0