Hårångest


Solade idag med Frida, vi fick med oss Anna som sällskap också =)  Jag har nämligen bestämt mig för att få lite färg på min likbleka kropp!

Imorgon ska jag iallfall beställa klipptid, kan inte går runt såhär längre, liknar pottfrisyr nämligen, det går inte! Måste försöka få någon frisyr av det hela. Just nu se det mest ut som ogräs och jävulskap! Faktum är att jag aldrig blir riktigt nöjd med mitt hår, kan ju bero på att jag  avskyr mitt självfall.
Mamma försökte lura mig lite, hon skulle beta klippningen till mig ifall jag färgade tillbaka min ljusa färg, men knappast, det finns inte en changs! Men där emot ha jag funderingar på att färga tillbka till mitt bruna hår, jag trivdes nämligen bra med och jag slipper gå runt och se gårhårig ut (!!!)  Dessutom passar mörkt hår till det mesta! Jag ska nog få mamma att hitta på något annat som får mig att förtjäna en klippning =)
Nog om mitt ofärgade och slita hår.

Idag har mamma lagt ut mig och min bror på blocket tror ja,  vi också fick ett straff som att leta oss in i ilsboskogarna och plocka björkris, inte riktigt våran talang.. Jag menar, vad är en björk? (okej, riktigt så illa är det väl kanske inte)
Men björkriset är plockat och påsken är påväg här hemma! Förresten, Mamma dök i skurhinken idag och var inte riktigt nöjd med min städning, jag som tyckte att jag städat så himla bra men icke!

Kommentarer
Postat av: Annapann

Jag antar att du inte blev nöjd med min klippning? ;) annars kommer jag upp i påsk, så du vet... Puss från systeryster

2008-03-18 @ 18:59:18
URL: http://amo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0