Pannkakor


Idag gjorde jag ett försök med att steka pannkakor till småttningarna. Okej, smeten blev fin och såg riktigt bra ut för att vara gjord av mig. Men pannkakorna vart dock ingen höjdare!
Jag tar därför ett hårt och jobbigt beslut om mig själv och det är att jag verkligen INTE kan steka pannkakor, de såg förjävliga ut. Gjorde en sats på 4 portioner, det vart högst 3 pannkakor, eller kanske inte riktigt så illa, men många blev det då inte.

Just nu jagar Erik och Gustav varandra, ja fråga mig inte varför med glada är dom inte på varandra.
Jag tror det hela handlar om drakar, vem som ska leka med vilken.
Ingrid sitter här med mig och beundras av min goda musik som spelas högt i högtalarna! 
Jag ska snart spela Yatzy med Erik, han ville ha en revanch (stavas?, ja ni fattar nog vad jag menar) och det ska han få =)

Lite senare idag kommer Elin på besök. Ja, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer än att stuva tre bråkungar säng.

Nä, jag har nog inget att komma med idag.
Kanske kommer med något mer senare.
Hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0