STÄDAT


Nu mina kära bloggläsare ska jag tala om för er att det är färdigstädat för min del, nu är det rent! väldigt rent mot för vad det var i går, igår såg det ut som att en bomb letat sig till  yttre och prickat rakt in i vårat hus, ja det är inte omöjligt för det såg då så ut. Jag förstår fortfarande inte hur det kan bli så där stökigt på en och samma kväll, det såg helt enkelt ut som 7 svåra år, dessutom ser det ut som att ett helt studenttåg vandrat här utanför!

Snart kommer min familj äntlign hem, det har varit skönt att varit ensam hemma den här veckan, men nu börjar jag längtas lite efter er, det är nog inte bara jag som längtar efter er Grynet (hunden) längtar nog en hel del, hon har börjat matvägra (sen i fredags) och gnäller så fort hon får tråkigt, men nu har hon hittat sig ett hundben och gnager på det, och om hon inte hittar något brukar hon ta mina diadem, det är 2:a diademet hon biter sönder den här veckan!!

Ikväll blir det one tre hill och ett låååång bubbelbad, det förtjänar jag idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0