5:e Maj


Vilken dag.
Jag ha aldrig varit så nervös så som jag var idag ska jag tala om för er kära med människor.
Men både jag och Sara överlevde, yes! ;)

Idag är det saras stora dag, 18 år! Vart smörgåstårta till frukost hemma hos Sara, gott och mysigt i vårsolen, det kan ni ge er på!
Ja inte har det varit  kallt ute idag e.
Satt på möljen med lite människor, ja vi höll på att flyta bort. Men man ska ju inte klaga nu när man klagat på att det vrit kallt hela vintern. Jag älskar våren, den är underbar och jag tror att mmånga tycker som jag faktiskt =)

Och idag har jag lagt en extra tanke på min syster.
18 år sen.

Jag har anat en lycka, men nu ska jag smycka
ditt minne med rosor och sång. Du finns kvar i mitt hjärta, Min kärlek
och smärta.
Du har frihetens blomma, mina händer är tomma och 
sorgen är ett hav, så här står jag och gråter och önskar dig åter
till jordens pina du lilla fina, fast jag vet att du har ro nu och du ska bo nu
bland nya vänner där ingenting skrämmer.
Jag vet att vi kommer träffas!

Jag har hört att man säger
Jag hoppas det stämmer
Den gudarna älskar dör ung.
Vi ses.


Pöss´n åh kram´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0