Bläää

Jobb, jobb och åter igen jobb. Nu är jag trött, efter två dagar hur ska då sommarn se ut? höhö!

Här i veckan kännde jag inte alls för att åka in på den berömda Bergsjöcrousingen, men hängde med tjejerna till skolbacken på förfest. Solen sken och alla var glada. Jag kan ju inte påstå att jag inte är sugen, men själv ska man jobba imorgon, nog för att jag säkert hade kunnat åkt in, jag hade kommit upp imorgon i vilket fall, men känner inte för att vara tröttare än tröttast ;)

Är grymt sugen på att träna lite bodystep, vilket jag inte kommer få göra på måndag utan jag får köra lite bodypump på lunchen istället för att jag ska på hölick med klassen. Ja det blir väl mysigt......tror ja, känner mig inte sådär jätte taggad dock.

Ja nu är det bara 14, eller man kan säga 13 dagar kvar tills jag ligger på playan.
Det ska bli grymt skönt att komma iväg, längtar sjukt mkt!

Hur ska jag kunna sova i detta väsen, alla bilar och motorcyklar som gasar på för fullt utan för mitt hus för att komma in till Bergsjö, fast rätt häligt ljud ändå. :P

Scrubs väntar.
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0