blablabla


Helgen är redan över, det är inte klokt hur fort en helg rinner förbi.
Den här helgen har helt enkelt varti stört mysig. 
Eurovision song contest med tjejerna, svull svull svull, grillning nere på stranden, bubbelbadande. Dock ingen sömn nästan men lika mysigt ändå..Han även med att träna lite igår, känner att jag har lite träningsverk men inte alls lika mkt som förra helgen, det vart sjukt! Jag var minst lika stel som pensionärerna på jobbet.

var hos Anna och skaka röven av oss på dansmattan och tittade på det pinsama programet sanningens ögonblick. Jag undrar vem fan utsätter sig för något sådant? Det kan ju inte ens vara kul på en liten ynka fläck, men det är roligt att kolla på. HÖHÖÖÖÖ!!
Förresten, jag kan inte nöra youtube eftersom att ljudet strejkar, just däför nöter jag min blogg :B

Sometimes i wish i were an angel
sometimes i wish i were you.



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0