Bored


Bored,  Jag vet inte alls vad jag ska göra!
Funderar på att gå ut och springa, men jag borde vila nån dag i veckan och dessutom sprang jag runt lillfjjärden imorse. Så jag tror jag fimpar det, sen vill jag gå och sola på bruno, men vet inte om jag orkar! Höhö, idag är det feta, lata dagen hos fröken Westling. jo fan jag orkar! ;P
Sitter här och lyssnar på grymt bra musik och funderar över hur jag ska göra med skolan, igen... åter igen samma jävla fårga, samma jävla tjat. Jag behöver seriöst hjälp snart.

I helgen ska jag jobba, fredag, lördag, söndag. Vilken kanon helg ;P
Pengar blir det iallfall och det är vad jag behöver i sommar. För jag har planerat att leva loppan! Dock ska jag jobba exakt hela sommarn typ.. Men man kan ha kul ändå =)


did you give the world some love today baby.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0