En tisdag


Tisdag, Tisdag, dryga tisdag!

Vart inte många lektioner för mig idag, kände verkligen hur "NEJ INTE IDAG" skrek högt och tydligt i mitt huvud.
Gick ner på stan med Anna och tog en glass på möjlen, lakris strödsel, muuuummms!
Jag gillar nog glass för mycket den här årstiden. Men det tycker jag man får göra =P

Sprang runt lillfjärden idag och därpå gick jag in på bruno och sola, var ett tag sen man sola där när man lika gärna kan sola hemma, men eftersom att jag är hos pappi så fick det bli bruno idag =)
Imorgon är det coper testet på idrotten och jag längtar inte!! Jag borde klara det, iallfall nästan. Sen har jag två prov i psykologi på eftermiddan, jag hoppas på allt jag äger och har att det går bra, vad gör jag annars?!?!?!?! HELP!

Jag älskar musik för er som inte viste, musiken får mig att smälta.
Nu ska jag ägna kvällens sista timmar på att plugga, go go go!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0