Fredag!

ÄNTLIGEN kan jag bara säga. Fredagar är bland det skönaste som finns!
Fast jag är hemma idag, men fredgarar är fortfarande skönast;)

Jag var hos Elin igår, vi kom fram till att vi måste gå ut och gå oftare! så vi gjorde oss ett schema för att få någon koll på det hela, höhöhö! Dessutom ska vi bli nyttigare, lixom inte så mkt godis och sånt, men när jag var på båten handlade jag, massa lakrisal, turkiska peppar (?) och lakrispingviner, så jag har ju en del godis här hemma, har i stort sett allt kvar och äter inte så mkt av det efetrsom att allt är lakris så blir man rätt trött på en gång.. Men på något vis stör det mig att jag har godis hemma ;) haha

Imorgon ska jag jobba, vad jag inte orkar men vad jag måste!
Ska träna inorgon bitti med, sen iväg och jobba. Jag får iallafall ut något roligt av morgondagen ändå kanske ;) För jag älskar att träna, så äre bara ;D

Som sagt, jag kan om jag vill, men jag vill inte!

Rainbow child


Kommentarer
Postat av: Josefine

svar: haha, din bror jobba inte men några andra humorbefriade människor haha

2008-05-17 @ 00:30:59
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0