Grym kväll!


Grymt härlig kväll igår.
Riktigt bra inne på august, alla var så trevliga igår. (förutom vakten förståss, men vad hade man väntat sig? Idiot) Det var bra musik, goda drinkar och glada människor. Jag hade iallfall riktigt kul och det hade Maja och Sara med!
Förresten, vi blev hämtade av Anderssons buss från krogen igår, höhö!

Idag ska jag nog mest tvätta och städa undan lite så man kanske kan börja vara inne på mitt rum igen.
 Nu har vi ju faktiskt en ny och fullt fungerande tvättmaskin, så jag kan inte skylla på den heller, jag är lat helt enkelt, fast det ligger nog mest i att det är tråkiigt tror ja!
Ikväll ska jag nog till Elin och dra en movie! Hä bli mysigt hä!

Och, Jag är så jävla trött på det du håller på med!


herrråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0