Kocken


Onsdag, undra om våren äntligen är påväg..igen. Solen skiner iallfall!
Idag har det inte hänt särskillt mkt hos fröken Westling, mer än att jag tror att jag är världens bästa kock.
Gjorde nog världens godaste fläskotletter idag, och till åt jag wokgrönsaker med tzatziki, mums! Ja, jag måste säga att jag är grym! ;P

Sara försökte få med mig på bockarna ikväll, grymt sugen.
Men för det första så ska jag ta det lite lugnt ett tag på den där fronten, dessutom ska ja vara hos läkran kl 9 i morgon, det känns inte sådär jättebra att gå dit bakfull och sliten.
Men nästa helg hade jag och Maja tänkt gå ut, jag kör på lite vita helger nu fram tills dess.

Jag kommer snart få psyk, jag märker sånna här gånger att jag är sjukt beroende av musik.
Mitt ljudkort går inte att instalera på datorn vilket innebär att ljudet inte fungerar och vilket medför att jag snart hyperventilerar av abstinens. Jag är nog rätt glad att jag har min gröna och fina ipod iallfall.

Nu ska jag bege mig till Elin, för vi ska röra på fläsket.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0