Råbo, förkyld, nervös!


Åh vad har jag ställt till med? :P
Jag kommer aldrig att våga, shiiiit!

Iallfall så var vi i råbo igår men tjejerna och grillade och myste på. Vi spelade lite bondtennis, jag är värdelös på den sporten ;) Vi satt uppe ett bra tag och pratade och myste med massa värmeljus.Senare på natten grillade vi korv i öppnaspisen.
Det slutade med att Westin somnade i solstolen när klockan började närma sig tre. Och ci andra satt och prata fram tills det börja ljusna. Sådär vid halv fem på morgon, trotts att jag är sjuk så orkade jag med det med alvedon, fast det var inte så ansträngande faktiskt. Även att imorse hade fågel tagit sig och och vi vaknar av att den kör in i fönsterrutorna och jag haar fåglar! Anna fick öppna fönstret och till slut så flög han/hon sin väg.

Ikväll åker vi till Sara och sover där i natt, hon fyller 18 bast imorgon och ville inte vara ensam för mor hennes är i italien.
Jag är grymt nervös in för imorgon. Tur att sara sitter i samma sitts och vi kan peppa varandra istället ;) höhö.

Förresten så har vi köpt en ny tvättmaskin nu, men den är inte i kopplad ännu, MEN istället går fläkten i köket sönder idag..Det är något som inte stämmer i detta hus iallfall!

Jag har så fruktansvärt ont i huvudet nu, känns som att jag borde ta en alvedon och sen lägga mig i sängen och vila ett tag.
Kan någon trolla med knäna och göra mig frisk? Det skulle vara så hilma skönt att slippa hosta, snor, halsont, öronont, och det skulle vara himla skönt att kunna träna, höhö.

Nu ska ja ta och blåsa håret, ta en alvedon och lägga mig två minuter tror ja. Kankse det är nå trevligt på tv:n också.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0