Sommar och sol


Fint väder idag, verkligen underbart!
Jag blir på sånt toppen humör av bara solen.
Käkade glass 3 ggr idag (vid olika tillfällen), som sagt jag gillar glass alldeles för mycket den här årstiden. Men det är ju så mysigt på möljen med glass, sol och vänner, toppen sörrö!
Tränade idag, grymt skönt och jag älskar det! Förutom att idag kunna jag inte ta i riktigt, fick sjukt ont i foten så jag var nära på att ge upp, men jag pinade mig igenom så gott jag kunde. Nu blir det ingen träning förens på måndag igen, ska ju som sagt jobba hela helgen och jag vill verkligen inte det om jag känner efter. Var ett tag sen jag fick en helg att vila ut på. Nästa helg ska jag inte planer någonting som tar på mina krafter. Jag är så sjukt trött om dagarna, har inte sovit ut sen Moses var ung.

Just därför tänker jag lägga mig och lolla på tv nu och försöka sova!

16 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0