boooring

Just nu har jag fruktansvärt tråkigt och vet inte alls vad jag ska slå ihjäl timmarna med.
Har kikat i psykologboken och frågorna, UCSH!!

Inatt när jag väl hade somnat sådär krig tre ungefär vaknar jag vid kvart i fyra av att jag drömde världens mardröm,  jag var så jävla rädd så ja kunde inte ens röra på mig.
Haha, och själv såg jag drömen som ett tecken på att jag och Anna skulle få besök av en mördare vilken sekund som helst, och jag viste att vi inte hade låst dörren, så jag låg vaken till fem och var skit jävla rädd. Hädan efter ska jag låsa dörren, varje kväll!!

Idag börjar ett nytt steg i mitt nya liv, vi får se hur det här går!

ingen bodyjam idag, blir ett varv runt västtjär ist
PÖSSS BAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0