Festen


Ja Malle vart glad minsann och tårtan var god:)
Det råka bli rätt mycket folk här ändå och det syndes idag när jag måsta dra igång med städningen, phuu jag orkar snart inte städa mer :P
Men nu är det bara hallen nere och uppe som ska städas, fan också att damsugaren gick sönder precis just nyss.

Ikväll blir det nog bara massa deg i soffan
Fredrik och jag ska kolla på tv, Ensam mamma söker och i sanningens ögonblick.
Haha, låter nästan som en förtids pensionerad kärring ;)

Jag funderar på vad man ska hitta på till middag idag?
Inget allt för avanserat iallfall ;)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack hjärtat, jag älskar dig <3

2008-11-16 @ 15:38:04
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0