Fredag

Skönt med helg, dock har jag lyckats blivit sjuk igen såhär passande till helgen.
Börjar bli sjukt less på att gå runt och vara sjuk hela hela tiden.
Ja, man kan säga att jag är inne på 4:e veckan nu, till och från..
Jag lovar, jag nös säkert 15-20 ggr och precis då tutar lina för vi skulle på pizzan, såg ut som jag gråtit i 14 timmar oavbrutet.

Vad som händer ikväll är ett oskrivet blad.
Jag vet iallfall att jag leka med Maja, kanske frida också vill leka om hon inte ska ut på krogen.
Fredrik har åkt till Östersund så han kommer jag ju sakna sönt, men fick ju vara med honom hela kvällen igår, hela natten och hela morgonen i morse:)

Ibland börjar jag fundera på saker och ting.
Jag menar, hur skönt var det inte att vara 8 år.
Ingenting som var jobbigt länger än i 5 minuter.
Just nu vet jag inte själv.
Skolan verkligen stressar sönder mig, och jag får istället ingenting gjort.
Ingenting är som förrut och jag erkännder det själv, Jag saknar en viss stark vänskap

Jajaa,  nu ska jag ta mig i kragen, laga lite mat och duscha.
Slå en pling till Majsan, vad som händer sen, det vet varken du eller jag ;)


PÖSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0