Fredag


Den här veckan har ju bara varit för bra :)
Dock har jag gått och sjukat ner mig igen...... När är det min tur att bli frisk undrar jag.
Det räckte inte med att min röst var borta i en vecka, och att jag var sjuk hela lovet liksom. Nej, fan heller.

Nu sitter jag här i soffan och kollar på tv med min kära vän Frida.
Försökte få upp värmen i lägenheten, eftersom att våra element fungerar då dom känner för det.
Så jag vred på ugnen på 300 grader och lät den bli varm sen så lät jag den stå öppen ett tag, det hjälper, en stund..

Idag blir det mys med Lina :)
Och man kan ju hoppas att Fredrik också kikar förbi.


Baa, mina fingar fryser till is känner jag.. Måste fixa det här med värmen känns det som.

För övrigt är det bra.
Ingen träning idag, sjuk sjuk, bblä bläää! MUTTER
Men det var faktiskt inte kul att hålla på att svimma, inte hänger med på vad man sysslar med och vara helt borta veck i huvudet under ett träningspass, det gillar jag inte.. Så nu vilar jag fram tills på tisdag, det blir brare :)

PÖSS BA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0