haloooo

Blev ingen promenad runt västtjär så som det egentligen var menat.
Jag for hem hit till mamma och vart barnvakt istället.
Tråkigt nog blir mina träningar uppskjutna hela tiden, vilket gör att jag snart kommer bli psykiskt instabil.
Eftersom att jag inte tränat nu på mån och ons så blir jag fan i mig tvungen att träna på söndag  ;)

Imorgon ska vi tydligen till söderhamn med klassen, vilket jag nästan helt glömt bort.
Det blir säkert bra, eller nått..
Man kan ju hoppas på sömn i natt iallafall, men vilket fall så måste jag till skolan imorgon, det här funkar inte riktigt.. spelar ingen roll om jag sover 10 timmar eller 10 minuter, jag måste..

Det är faktiskt inte så att jag har så pass lite att göra så jag måste sitta och logga in och ut mig själv på msn, utan min msn har faktiskt hängt upp sig på att logg in och ut.. kul va? Inte riktigt..

HAAAJDÅÅÅÅ
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0