Lördag förmiddag

Somnade som en stock vid halv elva igår ungefär, helt slut i kroppen.
Sjuk och skit, men inatt har jag sovit hela natten och idag är jag helt klart mkt piggare.
Så blir nog lite Core och Bodypump imorgon, iallafall vad jag vill, sen är det ju en annan fråga om det går för sig eller inte..Det spelar liksom ingen roll hur mkt jag vilar eller inte så blir jag i vilket fall sjuk om och om igen och jag vill inte ha ett sånt här slappt träningschema som jag haft nu i fan snart två månader..

jag vil ha det såhär:
mån - Bodyjam
Tis- Core, bodystep
Tors: Bodystep, Core
Fre- Spinning
Sön- Kanske Afrodance men i allafall core och bodypump.

Jaja, kanske kör på en sån vecka till veckan..

Nu ska jag åter gå till mitt lyssnande på bon jovi, gud vad bra musik som jag verkligen glömt bort att lyssna på alltså..


PUSS på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0