Måndag

Kom med bussen till skolan ungefär kvart i nio
och slutade kvart över, bra nog skönt, kände att jag behövde det idag..
Dock blir jag irriterad när jag tagit mig dit för att direkt åka hem, men stannade kvar och skrev lite i raporten till vårt projektarbete.
Vet inte riktigt hur det här med årojektarbetet kommer att sluta, man kan ju alltid hoppas att det går bra iallafall! Annars vet jag faktiskt inte riktigt vad jag tar mig till.........

Förresten
Jag hatar när ställen har telefontider och inte svarar då dom har telefontid. Det gör mig galen, för nu när jag väl ringt då svarar dom inte.. BAAAAAA!


Narnia 2 är inte alls lika bra som ettan! ;)


PÖSS BAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0