onsdag

Var in till skolan i en timme, och jag hade tur som fick åka med Larsson in.. Han är snäll han :)
Meningen var ju den att jag skulle ha gått på svenskan som var flyttad till tio i två, vilket jag inte viste.
Så jag hade lovat mamma att hämta ungarna på dagis kl 13 så hon kunde åka på möte.

Så dom har just fikar massor med kakor och saft, och sitter nu här i soffan och äter glass och tittar på barntv. Det finns ju inte så himla mkt mer att göra här hemma.
För jag antar att dom inte vill städa eller diska  ;)

Senare ikväll ska jag och lina gå på pizzerian och prata jobb..
Dom vill tydligen att vi ska jobba i baren där under några kvällar.
PENGAR, ja min plånbok dammar.. ;)
Jag ska nog  umgås med Fredrik idag också:)

Gretas laddare är helt full i tårta, torkad tårta
Hon behöver laddas
Kan man tvätta en mobilladdare med vatten? :P

Att göra idag lista

  • Diska
  • plocka ihop lite här och där
  • vika tvätten
  • tvätta den lortiga tvätten
  •  Ringa några samtal
  • Gå på pizzan och prata jobb
  • plugga lite menken

Sen blir det lite annat också, sånt där roligt:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Nejdå, du är verkligen inte ensam. Vi är nog fler också! Gör sååå jävla ONT!

2008-11-20 @ 16:58:10
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0