Sådär en måndag


Jahap då var helgen över och skolan återstår, måndag är iallfall avklarad utan problem ;)
Jag gillar slappa dagar! :)

Just nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag ska srpinga in i köket och slå på lite kaffe.
Jag tänkte också dyka ner i min bok som jag håller på att läsa, sen blir det till att läsa massa noveller och liknande inför nationella provet i svenska på onsdag. Även att jag har en hel psykologi kurs som jag ska läsa fram tills på Torsdag, då jag har tentamen i det. GOOD WORK!

Helgen har iallfall varit lyckad :)
Och jag har haft det kul som vanligt nu tycker jag, jag antar att Lina gör det mesta roligt ;)

Idag ska jag och pärlan (Frida;) ) träna lite bodyjam, det var ett tag sen nu kan man säga... Och jag prövade ju spinning i fredags, jag kan säga att jag hade ont på röven en aning efter åt, men nu äre bra ;)

Förresten så har jag varit himla smart att dunka min ena framtand i en glasflaska i helgen, och antar att tadläkaren inte gör någonting åt det, för förmodligen är det en spricka i tanden...
Det gör ont att ät
att dricka
lixom att bita i saker och sånt, fifaan.. Jag vet att jag är en smart tjej :)

Dags att koka kaffe

Du är mysig, mysig, mysig!

Over and out
J.w


Kommentarer
Postat av: lina

PUUUSSSS

2008-11-10 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0