Soffsittarn

Idag har det inte hänt allt för mycket här på bergsjövägen 10 ( hmm vare där rätt?)
Vaknade sådär kring kl tio, förs vid sex av klockan, men den stängde jag av och sov lite längre med tanke på att jag aldrig somnade inatt..... fan!
Ikväll ska jag försöka sova på något vis, men fråga mig inte hur det ska gå till men..
Körde bodystep och core idag, underbart.. Kanske jag ska ge träningen en andra changs nu? Känns som att jag legat på latsidan ett bra tag, dock har jag ju varit sjuk i över en vecka nu, men nu är jag ju faktiskt frisk, thank god for that!

Inatt drömde jag en dröm.. SUREPRISE! ;)
Iallfall så gick jag studenttåget, och jag kan ju säga att jag aldrig i mitt liv kännt mig så lycklig som jag var där i drömen, jag grät av glädje, jag skrek och sjöng högt och tydligt! Det var en underbar känsla!
Idag känner jag att jag verkligen egentligen inte har tid med att sitta här och blogga, ränna ut och in på kraftvalvet, umgås med kompisar, kika på tv, och snoka på nätet.. Jag har en skola som jag verkligen måste sköta!
Men på något vis så känns det som att jag inte kan issolera hela världen för skolan, det funkar inte i längden så därför tänker jag göra allting samtidigt ;) Och hur jag ska få det att fungera det är en fråga i sig.. Hjälp?

Over and out
J.W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0