Söndag bös ba


Vart utgång igår med Frida, Elin och Sandra
Dock vart det bestämt ungefär halv tio på kvällen så vi åkte in i stort sett nykter
och kom hem sne och vinn
Mumms vad trevligt det var, jajjamen! Idag skrattar jag nog mest
Frida slår pensionärer
Folk frågar mig femtioelva ggr hur jag mår när jag dansar sönder golvet med brudarna
vi slänger ut folk
vi dansar dansolvet hett
Skrattar och har oss
och där emellan shottar vi lakris och dricker cider
YES kul som fan ba

just nu sitter jag i sängen och degar sönt.
och skrattar emellan åt, åt gårkvällens roligheter!
Och ja, jag har nog lite fylleångest också, fast jag vet inte åt vad egentligen, men det hör väl till saken det också.


Jag kan inget mer göra
Jag kan ju inte direkt få det ogort, vad mer än en usräkt behövs?

Ikväll ska jag och fredik dricka glögg och kanske laga någon mat.
Mysigt:) Feting pussen på han ba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0