Ja tror det kallas torsdag


Idag har jag inte alls varit pigg, både trött och sjuk. Mysigt sörrö!

I vilket fall som helst så kunde jag inte motstå suget att träna idag.
Men jag tog det jävligt lugnt på båda passen faktiskt..Ingen upphöjd bräda, och tog inte ut rörelserna allt för mycket, dock var det svårt att ha låg bräda, och utan att ta ut rörelserna känndes verkligen fel, men jag tänkte hela tiden på att det faktiskt är farligt..


Just nu ligger jag i sängen och små degar litegrann, har käkat för två (känns det som) Och är slut som fan i kroppen, funderar på om jag ska åka hem till mamma ikväll och sova där? För det blir nog ingen skola för mig imorgon, tänker kurera mig, för jag orkar verkligen inte vara sjuk, det är inte rätt tillfälle...

Nu ska jag försöka få tag på mammi, men hon verkar inte vilja svara :P


Over and out
J.W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0