Nattbloggande


Idag har det verkligen varit söndag.
Måste varit världshistoriens trögaste och längsta dag någonsinn tror ja, men det är lite mysigt tycker jag på nå vis, när det verkligen känns att det är söndag..
Igår kväll var det jag och fröken Persson som jobbade i kappinlämningen på skafferi i ilsbo, IMK hade lite kalas.
Vad konstigt det är när man själv är nykter bland 150 askalas fulla eller också lagomt fulla människor.
Dock vart både jag och lina lagomt sne inatt/ imorse (:

Just nu sitter jag här på mitt vardagsrums golv och skriver lite blogg och kikar på när Emmelie och Lina sover som två grisar. =P
Jag tänkte ta och plocka ihop lite disk och grejer och åka iväg till mamma.
Eller om jag åker dit vid 8 på morgon ist, jag vet inte riktigt hur jag gör faktiskt, känns som att det är dags att bestämma sig litegrann kanske :)
Mor ska vaccinera alla valpar och dona på, sen mitt kära folk ska jag nog sova mest hela dagen tror jag, med tanke på att vi gick och la oss klockan sex imorse och sov till tio eller något sånt, och inatt blir det väl inte så många timmars sömn heller kan jag tro..

Nu ska ja ta och plocka ihop lite chipsskåååålar, muuuums ;)

Over and out
J.W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0