Onsdag

Jag blir alltid lika glad när jag kommer till skolan kl halv nio för att ha en lektion!
men när den lektionen är inställd vill man helst bara grina.

Idag har Lina övat på att rulla hår, mitt hår övade hon på.
Jag kan bara säga HAHAHAHA, jag är helt säker på att jag inte ska ha toook lockigt hår iallfall, men klart att jag ställer upp för laget och låter hon träna, hur mkt hon vill ;P

Imorgon blir det en lektion.. det är lockande att stanna hemma, men jag har fan inte riktigt tid med det, sen blir det core och bodystep, jaoo... kanske är dags att ta tag i träningen på riktigt igen.?


Halå, vist fan är det skrämmande att det är sista året i skolan nu?
Vad ska jag göra sen?
jag ska flytta låångt bort
Skaffa mig ett jobb ska jag göra
En ny lägenhet, långt långt bort.
Jag vill ha barn senast när jag är 22 (Hooo, hur ska jag hinna? :P )
Jag vill åka till olika länder och resa land och rike runt
senare vill jag ha ett fint hus på landet, nära vattnet med en brygga och en båt
Jag vill nog kanske ha en bättre utbildning än USK
Ja, hörreni, jag får nog gifta mig rikt :P


Nä, nu bilr det till att sussa, för imorgon går min buss kl 7, toppen!!




Kommentarer
Postat av: Annapann

Hörrududu. Varför vill du ha barn senast när du är 22? Det är väl lite tidigt? Lilla vän. :) Puss puss från syster.



Ps. Du kan väl flytta till Gefle, så du kan vara moster! ;)

2008-10-16 @ 21:31:35
URL: http://amo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0