Usch!!!



Vart och handlat med mor min idag, massa mat baa!
Så kommer jag hem till :
Makrill, sill, lortiga tallrikar, glas, godispapper, massa skräp, datorer, sladdar, kuddar på golvet, disk överallt, lortigt lortigt! (GAAAAAAAAAAAAH) Jag ORKAR verkligen inte städa hela hela jävla tiden, känns som att jag inte gör så mkt annat än att plockar efter andra.. Men det är väl såhär det ser ut när jag inte riktigt varit hemma på en vecka...      
I  d o n t   k n o w    W h a t    t o  d o  ? ? Thats makes me crazy!

Iallfall så kommer min kära syster hem en sväng i helgen:)
Ikväll ska vi nog mysa lite grann en stund :)  Men jag vet inte vart riktigt än.
Ännu roligare är det att jag inte har någon laddare till telefonen, för den är hos mor och  den som jag har här i lägenheten nu vill inte riktigt ladda min telefon..

Nä, ska väl ta och städa då........


PUSSSS

Over and out
En elaking...

Kommentarer
Postat av: mamma

Flytta hem, i väntan på nåt bättre!!

2008-10-24 @ 18:28:57
Postat av: Annapann

Din laddare är numera hos min farmor i Iggesund. Be mor hämta upp den nån dag! puus!

2008-10-28 @ 15:45:41
URL: http://amo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0