Hem kommen från nyköping

Kan ju börjar med att säga att helgen har spenderats i Nyköping med Lina och hennes mor :)

Fredag:
Begravning för Robin.
Var nog en utav de jobbigaste dagarna i mitt liv.
Aldrig trode jag att det fanns så mycket tårar, det fanns inget slut:
Allt var så väldigt fint vännen.
Så nära som jag var dig i kyrkan, så nära kommer jag aldrig mer vara dig.
Det gör ont att tänka tanken att du inte finns bland oss längre. Jag kan fortfarande inte förstå..
Men säg mig lille vän, ska vi ses i himelen?

 --

På fredags eftermiddan åkte vi mot nyköping.
Drog in på hotell där och stannade tills idag, vi har haft det trevligt tycker jag.
Badat, bastat, ätit hotellfrukost, vandrat omkring på stan och shoppat, varit barnvakt, nördat dator och ätit god mat:)
Myysigt liksom, toppen baaah :)

Nu blir den en film och lite sova innan morgondagens 6 timmars provskrivning väntar.

Over and out
J.W



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0