ÅH Johanna du har fötrtrollat mig


Den ena dagen är aldrig den andra likt.
Skolan var faktiskt rätt okej idag må jag säga dock har gårdagen satt sina spår och jag är helt totalt lost.
Föreläsning idag igen, men faktiskt var den också okej (:
Drog ner på stora stan med L.P idag, kika efter skor, men det gör allt för ont i mig för att kunna slänga dom trasiga, och slitna jag har nu ;) Hänka lina till tandläkarn, tog en fika, skippa träningen, tänkte sola men det räckte tiden inte till för, så vi for hem och hyrde film och tröck i oss morötter och chips ;P
Vi åkte lite bil och sjöng till L.Ps tuffa musik, ropa på kor och lamm.
Jajamen, vi har alltid kul :)

Förresten hade vi en rolig upplevelse i matsalen idag, eller hur då frtischoff och kariiiin! ;)
 Ett gott skratt förlänger livet, YES.

DISKAAAA!
 over and out
J.W

Kommentarer
Postat av: karin

haha jaa fyfan, jag har aldrig varit med om något värre i bromans matsal!;D

2008-09-30 @ 13:18:31
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, inte jag heller.. Ensådär skrattsak vill man ha i en låda och plocka fram när man behöver skratta liksom! :D

2008-09-30 @ 14:41:38
URL: http://johannavestliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0